sundayz ApS
CVR nr.: 42265934
Email: kontakt@sundayz.dk
Etableringsår: 2021

Sikkerhed
Vi har samarbejde med betalingsløsninger, herunder også Yourpay. Det betyder, at alle private/følsomme oplysninger sker på et sikkert og godkendt betalingsmodul. sundayz ApS får derfor aldrig adgang adgang eller kendskab til de kortoplysninger, som du angiver. 

Betaling
Alle priser på sundayz ApS er angivet i danske kroner (DKK) og er inklusiv moms. sundayz afholder som udgangspunkt selv eventuelle gebyrer ved gennemførelsen af transaktioner, med mindre andet er angivet.

På www.sundayz.dk kan du betale med følgende betalingskort:

  • Dankort
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • MobilePay

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven og reklamationsretten gælder for fejl i fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet. Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen.

Hvis du ønsker at reklamere over dit produkt bedes du sende/aflevere produktet til nedenstående adresse og vedlægge en kort beskrivelse af reklamationen. Vi beder dig sende os en mail, med foto af fejlen, inden du sender produktet til os. Her vil du modtage et returnummer som skal påføres pakken. 

Varen sendes til:
sundayz ApS
Havnen 8, st
9370 Hals
Att: Reklamation

OBS! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. 
Husk også altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Klage
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kontakt@sundayz.dk. Skulle det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning på forbrug.dk, såfremt betingelserne herfor er opfyldt:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk